od Zlatak.cz » pát 29. lis 2013 1:38:22
[quote="tonda333"]Myslím, že nejlepší jak hodnotit aktuální firmy, které za něco stojí z pohledu drahých kovů je zde:
http://obchody.heureka.cz/cenne-kovy/ Obrázek o tom, kdo je na tom nejlépe si udělejte sami..
Souhlasím, že velký počet pozitivních hodnocení svou vypovídací hodnotu má, ale určitě neplatí, že nebýt na Heuréce nebo tam být bez zapojení do služby Ověřeno zákazníky (nemít recenze) znamená automaticky něco špatného.
My jsme třeba službu Ověřeno zákazníky spustili teprve před měsícem víceméně z donucení, přestože připravenou ke spuštění jsme ji měli skoro rok. Měl jsem (a stále mám) proti některým podmínkám té služby výhrady, ale zkrátka bylo potřeba reagovat na konkurenci, která tu službu už roky využívá.
Každopádně, obchod s investičním zlatem je velice citlivý na diskrétnost a soukromí. Naše interní statistky ukrazují, že zákazníci, kteří dělají větší obchody, v naprosto drtivé většině případů vůbec souhlas s poskytnutím svého e-mailu třetí straně (Heuréce) nedávají (a tímpádem nerecenzují), a určitě nejsme v tomto výjimka. A proto naprosto chápu obchody, pro které třeba i z tohoto důvodu Ověřeno zákazníky vůbec nemá smysl. Stejně tak obchody, které na Heuréce nejsou vůbec - ona totiž na investiční produkty, kde se cena mění každou minutu, není zrovna stavěná. Stačí, když XML exporty z různých obchodů stáhne pět minut po sobě, mezitím se pohne cena zlata na burze, a celé srovnání může vyjít zkreslené. V neposlední řadě pak chápu i to, že některým prodejcům se do dobrovolného srovnání svých cen s konkurencí prostě nechce už tak nějak z principu.
[quote="tonda333"]Myslím, že nejlepší jak hodnotit aktuální firmy, které za něco stojí z pohledu drahých kovů je zde: http://obchody.heureka.cz/cenne-kovy/ Obrázek o tom, kdo je na tom nejlépe si udělejte sami..[/quote]
Souhlasím, že velký počet pozitivních hodnocení svou vypovídací hodnotu má, ale určitě neplatí, že nebýt na Heuréce nebo tam být bez zapojení do služby Ověřeno zákazníky (nemít recenze) znamená automaticky něco špatného.
My jsme třeba službu Ověřeno zákazníky spustili teprve před měsícem víceméně z donucení, přestože připravenou ke spuštění jsme ji měli skoro rok. Měl jsem (a stále mám) proti některým podmínkám té služby výhrady, ale zkrátka bylo potřeba reagovat na konkurenci, která tu službu už roky využívá.
Každopádně, obchod s investičním zlatem je velice citlivý na diskrétnost a soukromí. Naše interní statistky ukrazují, že zákazníci, kteří dělají větší obchody, v naprosto drtivé většině případů vůbec souhlas s poskytnutím svého e-mailu třetí straně (Heuréce) nedávají (a tímpádem nerecenzují), a určitě nejsme v tomto výjimka. A proto naprosto chápu obchody, pro které třeba i z tohoto důvodu Ověřeno zákazníky vůbec nemá smysl. Stejně tak obchody, které na Heuréce nejsou vůbec - ona totiž na investiční produkty, kde se cena mění každou minutu, není zrovna stavěná. Stačí, když XML exporty z různých obchodů stáhne pět minut po sobě, mezitím se pohne cena zlata na burze, a celé srovnání může vyjít zkreslené. V neposlední řadě pak chápu i to, že některým prodejcům se do dobrovolného srovnání svých cen s konkurencí prostě nechce už tak nějak z principu.